A A A

Инфо

Вести

Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача, Вишња Ракић, о потрошачким правима у оквиру кампање „Да куповина буде милина“

Поводом завршетка двонедељне кампање „Да куповина буде милина“, помоћница министра Сектора за заштиту потрошача, у Министарству трговине, туризма и телекомуникације, Вишња Ракић, гостовала је у емисији „150 минута“ која се емитује на телевизији Прва.

Детаљније »
Помоћница министра Вишња Ракић, у емисији Свитање, саветује потрошаче шта да учине уколико имају неки потрошачки проблем

Сектор за заштиту потрошача Министарства трговине, туризма и телекомуникација наставља са активностима подизања свести јавности о правима потрошача у оквиру капмање „Да куповина буде милина“. Тим поводом је помоћница министра Сектора за заштиту, Вишња Ракић, гостовала у емисији „Свитање „ која се емитује на телевизији Пинк и том приликом говорила о правима потрошача у рекламационом поступку и саветовала потрошаче шта да учине уколико имају неки потрошачки проблем.

Детаљније »
Обележен Светски дан потрошача у Tрговачкој школи у Београду

Обележен Светски дан права потрошача организовањем догађаја у Трговачкој школи у Београду и том приликом су ученици, а будући трговци, едуковани о основним правима и обавезама и потрошача и трговаца који су прописани Законом о заштити потрошача. 

 

Детаљније »
Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача Вишња Ракић поводом кампање „Да куповина буде милина“ гостовала у емисији „Нови дан“

Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача у Министарству трговине, туризма и телекомуникација, Вишња Ракић, је у оквиру кампање за заштиту потрошача „Да куповина буде милина“ гостовала  у емисији „Нови дан“ која се емитује на Н1 телевизији и том приликом представила основне циљеве кампање.

 

Детаљније »
Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача, Вишња Ракић, о правима потрошача у рекламационом поступку на телевизији Хепи

Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача, у Министарству трговине, туризма и телекомуникација, Вишња Ракић, је гостујући у јутарњем програму на телевизији Хепи промовисала кампању о заштити потрошача „ Да куповина буде милина“ коју Министарство спроводи у оквиру Твининг пројекта „Даљи развој заштите потрошача у Србији“.

 

Детаљније »

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум