A A A

Инфо

Вести

Помоћник министра Вишња Ракић о правима потрошача приликом куповине преко интернета

Са убрзаним развојем електронске трговине у Републици Србији све је више потрошача који купују преко интернета. Иако је доста потрошача који се одлучују за овакав вид куповине веома опрезан и води рачуна од кога купује робу, понекад се дешава да потрошачи купују од нерегистрованих трговаца који се оглашавају на различитим друштвеним мрежама и да након тога не могу да остваре своја основна потрошчка права по основу рекламације.

На ову тему за телевизију N1 је говорила Вишња Ракић, помоћник министра за заштиту потрошача у оквиру Министарства трговине, туризма и телекомуникација, а која је том приликом истакла да потрошачи морају водити рачуна од кога купују робу преко интернета, односно да ли се ради о регистрованом трговцу или је у питању нелегална продаја.

Ракић је нагласила да потрошачи имају право да у року од 14 дана одустану од уговора закљученог на даљину, односно изван пословних просторија, без навођења разлога и додатних трошкова, као и да им то право гарантује Закон о заштити потрошача.

„У случају да трговац од кога сте купили робу преко интернета прекрши Закон, можете се обратити удружењу за заштиту потрошача или тржишној инспекцији јер је прописана новчана казна за овакав вид прекршаја“, казала је Ракић додавши да је и са аспекта тржишне инспекције Закон у пуној примени.

 

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум