A A A

Инфо

Вести

„Управљање потрошачким приговорима“

У организацији Министарства трговине, туризма и телекомуникација одржане су радионице на тему „Управљање потрошачким приговорима“, у Београду 8. маја и у Нишу 9. маја 2018. године. Радионице су организоване у оквиру Твининг пројекта ИПА 2013 „Даљи развој заштите потрошача у Србији“ који Министарство спроводи у сарадњи са Министарством за национални развој Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец-Пезинок из Словачке Републике.

Присутнима су се на самом почетку радионице обратили Невена Праизовић, стални саветник за твининг у име државе кориснице и саветник у Министарству трговине, туризма и телекомуникација, и Петер Арањи, стални саветник за твининг у име државе чланице ЕУ, док су предавање на тему управљања потрошачким приговорима држали Павел Павловкин и Катарина Залаиова, експерти из Словачке Републике ангажовани на Пројекту. Радионицама су присуствовали представници Сектора тржишне инспекције, Сектора туристичке инспекције, Сектора за заштиту потрошача, као и представници удружења за заштиту потрошача.

Учесницима су током ових радионица представљени основни принципи, технике и начини управљања и поступања са потрошачким приговорима, док су у другом делу радионице учесници, подељени у групе, решавали студије случаја као најзанимљивије примере из праксе ЕУ.

У оквиру овог пројекта, у наредном периоду, Министарство ће наставити да спроводи активности у циљу унапређења законодавног оквира и јачања институционалних капацитета за потребе ефикасног спровођења предприступних преговора и испуњење захтева за чланство наше земље у ЕУ, а све у циљу потпуног и делотворног спровођења усклађеног законодавства у области заштите потрошача у Републици Србији.

Као наставак пројектних активности, крајем маја су планиране радионице на тему непоштене пословне праксе и неправичних уговорних одредби у области телекомуникација, а које ће бити организоване у Београду и Новом Саду.

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум