A A A

Info

Vesti

Pomoćnik ministra Višnja Rakić o pravima potrošača prilikom kupovine preko interneta

Sa ubrzanim razvojem elektronske trgovine u Republici Srbiji sve je više potrošača koji kupuju preko interneta. Iako je dosta potrošača koji se odlučuju za ovakav vid kupovine veoma oprezan i vodi računa od koga kupuje robu, ponekad se dešava da potrošači kupuju od neregistrovanih trgovaca koji se oglašavaju na različitim društvenim mrežama i da nakon toga ne mogu da ostvare svoja osnovna potroščka prava po osnovu reklamacije.

 

Detaljnije »
Prava potrošača po osnovu garancije i prilikom kupovine preko interneta

O čemu bi trgovac trebalo da obavesti potrošače kada daje garanciju na određeni proizvod? Kada se sačinjava garantni list i kakav je njegov sadržaj? Da li ostvarivanje potrošačkih prava po osnovu garancije trgovac može da uslovi popunjavanjem dodatnih formulara?

 

Detaljnije »
Pomoćnik ministra za zaštitu potrošača Višnja Rakić na temu formiranja cena na domaćem tržištu

Pomoćnik ministra za zaštitu potrošača Višnja Rakić je gostujući u emisiji „Dan uživo“ na televiziji N1 govorila na temu formiranja cena u Republici Srbiji, zašto su neki proizvodi skuplji na domaćem nego na inostranom tržištu, kao i o tome kome se potrošači mogu obratiti ukoliko imaju neki potrošački problem.

 

Detaljnije »
„Bezbednost proizvoda"

Kao nastavak aktivnosti u okviru realizacije Tvining projekta ''Dalji razvoj zaštite potrošača u Srbiji'' održane su radionice na temu bezbednosti proizvoda, 12. i 14. juna, u Beogradu i Kragujevcu.

Detaljnije »
„Nepoštena poslovna praksa u sektoru telekomunikacija“

U Beogradu i Novom Sadu, 29. i 31. maja 2018. godine, održane su radionice na temu „Nepoštena poslovna praksa u sektoru telekomunikacija“ koje je Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija organizovalo u okviru Tvining projekta ''Dalji razvoj zaštite potrošača u Srbiji''.

Detaljnije »

Vesti

Partneri

Zaštitite prava

Zaštitite svoja zakonom garantovana potrošačka prava kroz četiri koraka:

1. Obratite se trgovcu 

2. Obratite se regionalnom savetovalištu

3. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora

4. Sudska zaštita

Preuzmite publikacije

Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija. Pravila korišćenja | Impresum