A A A

Мишљења о законским одредбама

Ваше обавезе

Како решити проблем са потрошачем

Надлежност тржишне инспекције

Рекламација

Рекламација представља захтев потрошача трговцу ради остваривања својих права уколико постоји несаобразност робе или услуге уговору о продаји, ради остваривања права из гаранције, због погрешно обрачунате цене и других недостатака.
 
Потрошач изјављује рекламацију код продавца код кога је робу купио - то је прва адреса на коју се потрошач обраћа.

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум