A A A

Мишљења о законским одредбама

Ваше обавезе

Како решити проблем са потрошачем

Надлежност тржишне инспекције

Рекламација

Рекламација представља захтев потрошача трговцу ради остваривања својих права уколико постоји несаобразност робе или услге уговору о продаји.
 
Потрошач изјављује рекламацију и ради остваривања права из гаранције. Ово, с једне стране значи да је трговац прва адреса којој се потрошач обраћа - с друге, да потрошач (осим код уговора на даљину) нема законско право да робу врати без образложења, уколико функционише у складу са својом наменом, природом и уговором.

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум