A A A

Коме и како уложити пријаву

Ваша права

Када се обраћате Тржишној инспекцији

Најчешћи проблеми и решења

Контакт

Кућне поправке и теренске интервенције мајстора

Покварио вам се водокотлић, хитно вам је потребан мајстор. Пронашли сте оглас у новинама или сте сачували флајер који вам је убачен у поштанско сандуче са рекламом: Вршимо поправке 24 часа. Пре него што позовете, добро размислите шта треба да питате пре него што договрите долазак мајстора.

Запамтите: Боље спречити него лечити!

Прво: Проверите да ли се ради о уредно регистрованом предузетнику. Ово можете урадити на сајту Агенције за привредне регистре - www.apr.gov.rs.

Друго: Питајте да ли посебно наплаћује долазак. Уколико наплаћује, питајте да ли се цена разликује у зависности од доба дана када долази и брзине његовог доласка (два сата од позива или у току ноћи).

Треће: Обавезно питајте колико кошта рад, а колико материјал.

Четврто: Сазнајте да ли он обезбеђује материјал и резервне делове, или ви.

Пето: Упоредите цене вашег мајстора са ценама других.

Шесто: Питајте да ли у цену улази одношење шута, чишћење стана након радова, и сл.

Седмо: Током обављања радова питајте све што вас занима (у вези оправке) и инсистирајте да, пре него изврши и неке додатне радове, мајстор пита вас да ли се слажете (сваки додатни рад се сигурно плаћа).

ВАЖНО: Сваки мајстор има право да наплаћује своје услуге колико хоће. Ви имате право да бирате мајстора!
Имајте на уму да ако неки мајстор ради 24 сата, могуће је да ће његове услуге бити скупље од неког ко има уобичајено радно време.

Када мајстор кога сте ви одабрали обави посао и ви пристанете да платите цену за коју сматрате да је неуобичајено висока - немате основа да се било коме жалите, што не значи да не можете да рекламирате услугу уколико је лоше обављена.

Сваки мајстор који има радњу мора да на видном месту истакне ценовник услуга, а онај који долази на ваш позив мора да вам покаже ценовник услуга пре него што отпочне са радом.

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум