A A A

О нама

Извештаји

На основу извештаја је могуће пратити стање у области заштите потрошача и предлагати одређене мере са циљем унапређења ове области.

Један од начина јесте и анализа структура пријава потрошача на основу којих се може видети колико су потрошачи активни у остваривању својих права током одређеног временског периода као и који су најчешћи проблеми са којима се потрошачи суочавају. Такође, релевантно је и искуство других земаља, како чланица ЕУ, тако и земаља из региона на основу којих се може пратити успешан начин вођења политике заштите потрошача.

Овде можете преузети извештаје o приговорима потрошача, као и извештаје о начину спровођења политике заштите потрошача у земљама ЕУ.
 

Извештај о приговорима потрошача за 2014. годину

Упоредни приказ броја потрошачких пријава за период 2010 - 2013. година

Упоредни приказ броја потрошачких пријава за период 2010 - 2012. година

Извештаји о пријавама потрошача за 2011. годину

Извештај са семинара „Заштита потрошачa у Аустрији“
 
Извештај о заштити потрошача у Великој Британији
 
Извештај о заштити потрошача у Словенији, Аустрији и Немачкој (Саксонија)
 
Извештај о заштити потрошача у Данској и Естонији
 
Извештај о заштити потрошача у Немачкој

 

 

 

 

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум