A A A

Коме и како уложити пријаву

Ваша права

Када се обраћате Тржишној инспекцији

Најчешћи проблеми и решења

Контакт

Туристичке услуге

Шта ако сте отишли на путовање преко пакет аранжмана, а туристичка агенција банкротира? Шта уколико вам је брошура о пакет аранжману обећавала луксузан хотел, а ви затекнете хотел у изградњи?

У оба случаја, Закон о заштити потрошача пружа вам заштиту.

Туристичка агенција има обавезу да потрошачу пружи гаранцију да ће извршити повраћај уплаћене цене и исплатити трошкове повратка потрошача ако туристичко путовање не буде реализовано због неспособности плаћања туристичке агенције.
Ако ваш одмор није у складу са оним што вам је обећано у брошури, туристичка агенција је у обавези да потрошачу понуди друге одговарајуће услуге, без додатних трошкова за потрошача.

Нови Закон о заштити потрошача обавезује трговца, односно туристичку агенцију да, пре закључења уговора, потрошача детаљно обавести о карактеристикама путовања - почев од транспорта до самих услова смештаја, укупној цени туристичког путовања, укључујући порезе и додатне трошкове (аеродромске, боравишне таксе), начину плаћања и року за обавештавање потрошача о раскиду уговора у случају недовољног броја пријављених путника.

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум