A A A

О нама

Вести

Вишња Ракић, помоћница министра Сектора за заштиту потрошача, више о кампањи „Да куповина буде милина“ на телевизији „Прва“

Помоћница министра за заштиту потрошача Министарства трговине, туризма и телекомуникација, Вишња Ракић, је гостујући у емисији „Јутро са Јованом и Срђаном“ на телевизији „Прва“ говорила о едукативним активностима које Министарство организује за представнике привреде како би им се представили основни законски прописи који дефинишу област заштите потрошача, а све у циљу целисходније заштите права потрошача у Републици Србији.

„Сваки трговац који жели да се бави добром пословном политиком, он ће гледати да сачува свог потрошача“ казала је Ракић и додала да ће задовољан потрошач пренети своје позитивно искуство свом окружењу и тиме допринети афирмацији самог трговца.

Ракић је том приликом представила актуелну кампању за права потрошача „Да куповина буде милина“ коју Министарство спроводи у оквиру Твининг пројекта „Даљи развој заштите потрошача у Србији“ у сарадњи са Министарством за иновације и технологију Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец – Пезинок из Словачке Републике.

У наставку емисије, Ракић је такође представила и унапређену верзију Националног регистра потрошачких приговора и појаснила гледаоцима како онлајн могу поднети свој приговор и упутити га удружењу за заштиту потрашача на даље поступање.

Комплетно гостовање помоћнице министра Сектора за заштиту потрошача, Вишње Ракић,  можете погледати у наставку.

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум