A A A

О нама

Вести

Oпасне тенденције на интернету

Како убрзан развој електронске трговине резултира све већим бројем потрошача који купују преко интернета, Сектор за заштиту потрошача Министарства трговине, туризма и телекомуникација је препознао потребу за организовањем радионице на тему опасних тенденција на интернету и електронског инспекцијског надзора. Радионица је одржана у Београду, 26. фебруара 2019. године, у оквиру активности Твининг пројекта ''Даљи развој заштите потрошача у Србији'' .

Скуп је отворила Слађана Петровић, начелник Одељења за заштиту потрошача, и том приликом пожелела добродошлицу свим учесницима радионице, међу којима су били предстваници Сектора за заштиту потрошача, Сектора тржишне инспекције, Сектора за трговину, услуге и политику конкуренције и Сектора за електронске комуникације и поштански саобраћај. У својству предавача су били Петер Арањи, стални саветник за твининг у име државе чланице ЕУ, и Гиедре Ненартавичиуте, експерт ангажован на Пројекту из Литваније.

Током ове радионице учесницима су представљене нове тенденције у електронској трговини, као и нови изазови у области заштите потрошача који купују преко интернета. Такође су презентовани примери непоштене пословне праксе који се у последње време појављују приликом обављања електронске трговине, док се на самом крају радионице говорило о практичним техникама електронског инспекцијског надзора, као и о могућим начинима успостављања и функционисања интернет истражних јединица.

Министарство ће у оквиру Твининг пројекта ''Даљи развој заштите потрошача у Србији'', а који спроводи у сарадњи са Министарством за иновације и технологију Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец – Пезинок из Словачке Републике, наставити да ради на унапређењу законодавног оквира и јачању институционалних капацитета за потребе ефиксаног спровођења предприступних преговора и испуњења захтева за чланство у ЕУ, у циљу потпуног и делотворног спровођења усклађеног законодавства у области заштите потрошача у Републици Србији.

 

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум