A A A

О нама

Вести

„Нeпоштена пословна пракса у сектору телекомуникација“

У Београду и Новом Саду, 29. и 31. маја 2018. године, одржане су радионице на тему „Непоштена пословна пракса у сектору телекомуникација“ које је Министарство трговине, туризма и телекомуникација организовало у оквиру Твининг пројекта ''Даљи развој заштите потрошача у Србији''.  Овај двогодишњи пројекат, који финансира Европска унија, Министарство спроводи у сарадњи са Министарством за национални развој Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец-Пезинок из Словачке Републике.

Радионице су организоване како би представници Министарства и телекомуникационих оператора унапредили своја знања и вештине из области непоштене пословне праксе, односно како би се правилно уочили, утврдили и санкционисали сви појавни облици непоштене пословне праксе. Неке од тема које су анализиране током радионице су: критеријуми за идентификацију типичних случајева непоштене пословне праксе и неправичних уговорних одредби, облици непоштене пословне праксе, насртљива пословна пракса, као и механизми за санкционисање такве праксе.

Радионице је отворила Невена Праизовић, стални саветник за твининг у име државе кориснице и саветник у Министарству трговине, туризма и телекомуникација, и том приликом истакла да је у важећем Закону о заштити потрошача посебна пажња посвећена непоштеној пословној пракси, као и да су прописани критеријуми за њено препознавање, појавни облици и листа понашања која се сматрају обмањујућом и насртљивом пословном праксом. Истичући висок ниво усаглашености нашег и европског законодавства, Праизовић је истакла да Закон о заштити потрошача двоструко санкционише непоштену пословну праксу кроз спровођење инспекцијског надзора, као и кроз нови поступак заштите колективног интереса потрошача који се спроводи у оквиру Сектора за заштиту потрошача, Министарства трговине, туризма и телекомуникација.

У својству предавача су били експерти ангажовани на Пројекту из Републике Мађарске, Петер Арањи, стални саветник за твининг у име државе чланице ЕУ, и Мариан Фехер.

Радионицама су присуствовали представници Министарства (Сектор за заштиту потрошача и Сектор тржишне инспекије) и предстваници телекомуникационих оператора у Србији.

У оквиру серије радионица које ће бити организоване у оквиру Пројекта, 12. и 14. јуна ће бити одржане радионице на тему безбедности производа, у Београду и Крагујевцу.

 

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум