A A A

О нама

Вести

Одржана презентација Регистра приговора потрошача (CCR)

Регистар приговора потрошача представља јединствени информациони систем који, путем Интернета, служи за евидентирање и управљање приговорима и упитима потрошача, али и за обезбеђивање података неопходних за израду различитих извештаја и статистика који се користите у процесу креирања политике заштите потрошача.

Презентацији Регистра, која се одржала 26. јуна 2013. године у "Сава Центру", присуствовали су представници Народне банке Србије, Министарства спољне и унутрашње трговине и телекомуникација, удружења потрошача, Центра за медијацију и локалне самоуправе који су овом приликом упознати са начинима приступа систему и уносa података. Присутни су позвани да тестирају систем, који је у финалној фази израде, и дају своје сугестије за унапређење пре него почне коришћење истог.

Разлоге за увођење система у рад навео је проф. др Тијери Боргоањи, вођа пројектног тима и главни правни експерт на ИПА пројекту, док је начин функционисања система презентовао Јоанис Сидиропулос, ИТ консултант.

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум