A A A

О нама

Вести

Усвојена Стратегија заштите потрошача

Основни циљ који овај документ поставља је да се до 2018. године обезбеди висок ниво заштите потрошача у Републици Србији и унапреди систем заштите потрошача у складу са стандардима и праксом ЕУ. Петогодишњи стратешки документ пружа основу за спровођење иницијатива усмерених на потрошаче и повећава легитимитет мера које ће се спроводити у циљу заштите потрошача на тржишту Републике Србије. 

Мере су, првенствено, усмерене на безбедност и здравље потрошача, стварање ефикаснијег система надзора над тржиштем, јачање капацитета владиног и невладиног сектора који су релевантни актери у овој области, као и унапређење механизама за судску и вансудску заштиту потрошача. 

Документ можете преузети овде.

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум