A A A

О нама

Вести

„Заштита колективног интереса потрошача"

Сектор за заштиту потрошача Министарства трговине, туризма и телекомуникација је наставио са организовањем серије радионица у оквиру Твининг пројекта „Даљи развој заштите потрошача у Србији'', који Министарство спроводи у сарадњи са Министарством за иновације и технологију Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец – Пезинок из Словачке Републике. Радионица на тему „Заштита колективног интереса потрошача“, одржана у Београду, 25. септембра 2018. године, имала је за циљ да учеснике ближе упозна са законском основом заштите колективног интереса потрошача, примерима најбоље праксе ЕУ, као и различитим механизмима заштите колективног интереса потрошача у одређеним државама чланицама ЕУ.

Радионицу је, испред Министарства трговине, туризма и телекомуникација, отворила Тамара Самарџић, и том приликом истакла да је поступак заштите колекективног интереса потрошача, као нови институт, почео да се спроводи у Републици Србији у другој половини 2014. године, са почетком примене Закона о заштити потрошача. Самарџић је такође нагласила да су постигнути значајни резултати у овој области, али и да се Министарство сусрело са одређеним изазовима у примени овог института, па је преношење искустава из ЕУ, како позитивних тако и негативних, врло драгоцено у предузимању даљих корака ка унапређењу заштите колективног интереса потрошача.

Присутнима се обратио и Петер Арањи, стални саветник за твининг у име државе чланице ЕУ, док су у својству предавача били Гидре Ненартавичиуте из Литваније и Бохуслав Харвилак из Словачке Републике. Радионици су присуствовали представници Министарства (Сектор за заштиту потрошача, сектор тржишне и туристичке инспекције, Сектор за електронске комуникације и поштански саобраћај), представници РАТЕЛ-а и телекомуникационих оператора у Србији, као и представници удружења за заштиту потрошача.

Радионица на исту тему биће одржана и у Новом Саду, 27. септембра, док ће 26. септембра 2018. године у Београду бити одржана радионица на тему „Угрожени потрошач“.

 

 

 

 

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум