A A A

Мишљења о законским одредбама

Ваше обавезе

Како решити проблем са потрошачем

Надлежност тржишне инспекције

За трговце

Заштита потрошача није само намењена заштити права и интереса потрошача, већ на непосредан начин утиче и на боље услове пословања самих трговаца. Шта то значи?
 
Информисан потрошач, потрошач који зна која су његова права и интереси, директно утиче и да сам трговац унапреди своје пословање - на обострано задовољство. Стога, је овај део намењен трговцу - намера је да се подсетите неких обавеза које имате према потрошачима, али и да вам помогнемо да их и сами боље разумете.
 
Закон о заштити потрошача не примењује се на уговорне односе два правна лица, већ се примењује када уговор закључују потрошач (физичко лице) и правно лице, односно предузетник.
 
Треба имати у виду да је заштита потрошача мултидисциплинарна област и да је поред поштовања одредаба Закона о заштити потрошача неопходно имати у виду и друге позитивне прописе РС.
 
Бројке и ваше обавезе
 

Вести

Партнери

Заштитите права

Заштитите своја законом гарантована потрошачка права кроз четири корака:

1. Обратите се трговцу 

2. Обратите се регионалном саветовалишту

3. Вансудско решавање потрошачког спора

4. Судска заштита

Преузмите публикације

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација. Правила коришћења | Импресум