A A A

Mišljenja o zakonskim odredbama

Vaše obaveze

Kako rešiti problem sa potrošačem

Nadležnost tržišne inspekcije

Za trgovce

Zaštita potrošača nije samo namenjena zaštiti prava i interesa potrošača, već na neposredan način utiče i na bolje uslove poslovanja samih trgovaca. Šta to znači?
 
Informisan potrošač, potrošač koji zna koja su njegova prava i interesi, direktno utiče i da sam trgovac unapredi svoje poslovanje - na obostrano zadovoljstvo. Stoga, je ovaj deo namenjen trgovcu - namera je da se podsetite nekih obaveza koje imate prema potrošačima, ali i da vam pomognemo da ih i sami bolje razumete.
 
Zakon o zaštiti potrošača ne primenjuje se na ugovorne odnose dva pravna lica, već se primenjuje kada ugovor zaključuju potrošač (fizičko lice) i pravno lice, odnosno preduzetnik.
 
Treba imati u vidu da je zaštita potrošača multidisciplinarna oblast i da je pored poštovanja odredaba Zakona o zaštiti potrošača neophodno imati u vidu i druge pozitivne propise RS.
 
Brojke i vaše obaveze
 

Vesti

Partneri

Zaštitite prava

Zaštitite svoja zakonom garantovana potrošačka prava kroz četiri koraka:

1. Obratite se trgovcu 

2. Obratite se regionalnom savetovalištu

3. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora

4. Sudska zaštita

Preuzmite publikacije

Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija. Pravila korišćenja | Impresum