ИНФО

ИНФО
Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача Вишња Ракић поводом кампање „Да куповина буде милина“ гостовала у емисији „Нови дан“

Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача Вишња Ракић поводом кампање „Да куповина буде милина“ гостовала у емисији „Нови дан“

Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача у Министарству трговине, туризма и телекомуникација, Вишња Ракић, је у оквиру кампање за заштиту потрошача „Да куповина буде милина“ гостовала  у емисији „Нови дан“ која се емитује на Н1 телевизији и том приликом представила основне циљеве кампање.

„Oно на чему Министарство инсистира је да Закон о заштити потрошача буде у пуној примени“ рекла је Ракић и додала „да би то уједно значило да се поштују сва права потрошача у односу на трговце који су ту да им изађу у сусрет“.

У наставку емисије Ракић је говорила о надоградњи Националног регистра потрошачких приговора, путем којег је потрошачима омогућено олакшано онлајн подношење приговора. „Потрошачи могу онлајн да поднесу приговор - прво уносе своје податке, податке о трговцу, висини рачуна и једним кликом на дугме приговор одлази у регионално удружење ком припадају", објашњава Ракић.

Држава, додаје Ракић, инсистира да је тржиште слободно и истиче да свест трговаца треба да буде таква да се боре за своје потрошаче "јер ће се задовољан потрошач увек вратити".

Кад је реч о изменама и допунама Закона о заштити потрошача, Ракић истиче да Министарство настоји да уведе вансудско решавање потрошачких приговора, чиме ће се обезбедити делотворнија заштите права потрошача у Републици Србији. "Одлучили смо се за то јер судски поступци јако дуго трају и често долази до застарелости па наши потрошачи не остваре своја права", каже Ракић и додаје да је у плану и увођење едукације средњошколаца.

О чему је све помоћница министра Сектора за заштиту потрошача, Вишња Ракић, говорила можете погледати овде

Print