ИНФО

ИНФО
Помоћница министра Вишња Ракић, у емисији Свитање, саветује потрошаче шта да учине уколико имају неки потрошачки проблем

Помоћница министра Вишња Ракић, у емисији Свитање, саветује потрошаче шта да учине уколико имају неки потрошачки проблем

Сектор за заштиту потрошача Министарства трговине, туризма и телекомуникација наставља са активностима подизања свести јавности о правима потрошача у оквиру капмање „Да куповина буде милина“. Тим поводом је помоћница министра Сектора за заштиту, Вишња Ракић, гостовала у емисији „Свитање „ која се емитује на телевизији Пинк и том приликом говорила о правима потрошача у рекламационом поступку и саветовала потрошаче шта да учине уколико имају неки потрошачки проблем.

 „Онога тренутка када потрошач дође у ситуацију да је незадовољан купљеним производом, прва  контактна тачка којој ће се обратити су удружења за заштиту потрошача, која финансира Министарство трговине, туризма и телекомуникације“ истакла је Ракић и додала да је улога удружења да потрошачима дају одређене информације, пре свега која су то права потрошача, као и савете и правну помоћ како би решили конкретни потрошачки проблем.  

У наставку емисије, Ракић је навела да је трговц у обавези да у року од 8 дана, од дана пријема рекламације, обавести потрошача да ли је његова рекламација основана или није. “Ако је рекламација основана, трговац има обавезу да је реши у року од 15 дана, односно 30 дана ако је реч о техничкој роби и намештају“ истакла је Ракић и тиме појаснила гледаоцима њихова права као потрошача у рекламационом поступку.

Кампања за права потрошача „Да куповина буде милина“ је резултат активности Твининг пројкта „Даљи развој заштите потрошача у Србији“ који Министарство спроводи у сарадњи са Министарством за иновације и технологију Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец–Пезинок из Словачке Републике.

Print