Како да уложите приговор
Уколико желите да уложите приговор, то можете урадити у 4 корака:
-
Обратите се трговцу – уколико мислите да су ваша потрошачка права угрожена (роба није саобразна, цена је погрешно обрачуната и др.) контактирајте трговца како бисте у међусобној комуникацији нашли решење за настали проблем. Трговци који професионално поступају, поштују прописе и негују свој однос са потрошачима ће поступити у складу са законским одредбама и наћи решење које је оправдано у смислу закона и добре пословне праксе
-
Обратите се регионалном саветовалишту/удружењу за заштиту потрошача
-
Обратите се телу за вансудско решавање спорова
-
Обратите се суду
Уколико не решите проблем, предстоји вам судска заштита. За потрошачке спорове вредности до 500.000 РСД не плаћа се судска такса за тужбу и пресуду!