Ваша права у бројевима
-
потрошач има право на рекламацију, иако нема гаранцију за купљену робу
-
потрошач има право да бира између захтева да се несаобразност отклони заменом, одговарајућим умањењем цене или да изјави да раскида уговор. У тих шест месеци неисправна роба може бити и поправљена али уз изричиту сагласност потрошача
-
је рок у ком је трговац дужан да без одлагања писаним или електронским путем, одговори потрошачу на изјављену рекламацију
-
потрошач има право да се предомисли и врати робу без икаквог образложења и додатних трошкова, али само уколико је робу купио на даљину или изван пословних просторија ( преко интернета, ТВ продаје, каталога, на презентацији или од трговца који се појавио на вратима)
-
је рок у коме је продавац дужан да потрошачу без одлагања изврши повраћај новца за враћену робу која је купљена на даљину или изван пословних просторија
-
односно 30 дана када су у питању техничка роба и намештај је рок у ком трговац мора да реши прихваћену рекламацију
-
је рок у ком је трговац дужан да изврши услугу или испоруку робе, уколико није другачије уговорено
-
не плаћа се судска такса за тужбу и пресуду у поступку пред судом у потрошачком спору ако вредност предметног спор не прелази овај износ.