ИНФО

ИНФО
Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача, Вишња Ракић, о правима потрошача у рекламационом поступку на телевизији Хепи

Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача, Вишња Ракић, о правима потрошача у рекламационом поступку на телевизији Хепи

Помоћница министра Сектора за заштиту потрошача, у Министарству трговине, туризма и телекомуникација, Вишња Ракић, је гостујући у јутарњем програму на телевизији Хепи промовисала кампању о заштити потрошача „ Да куповина буде милина“ коју Министарство спроводи у оквиру Твининг пројекта „Даљи развој заштите потрошача у Србији“.

Ракић је истакла  да Сектор за заштиту потрошача ради на томе да у  фокусу политике заштите потрошача буде управо задовољан потрошач. Такође је навела да ресорно министарство настоји да констано едукује трговаце о њиховим правима и обавезама, а све како би потрошачи били задовољни.

У наставку емисије Ракић је говорила о правима потрошача у рекламационом поступку и том приликом истакла да се највећи број примљених потрошачких приговора односи на обућу, 22% од укупних приговора у току претходне године.

О чему је све помоћница министра Сектора за заштиту потрошача, Вишња Ракић, говорила можете погледати овде

Print