Права потрошача по основу гаранције и приликом куповине преко интернета
О чему би трговац требало да обавести потрошаче када даје гаранцију на одређени производ? Када се сачињава гарантни лист и какав је његов садржај? Да ли остваривање потрошачких права по основу гаранције трговац може да услови попуњавањем додатних формулара?
На ова и слична питања, као и о правима потрошача приликом интернет куповине говорио је представник Сектора за заштиту потрошача у оквиру Министарства трговине, туризма и телекомуникација, Стефан Цветковић, који је том приликом посебно нагласио да је изјава из гаранције правно обавезујућа за трговца на начин и под условима датим у самој изјави, и да исту не може накнадно мењати нити условљавати додатним обавезама за потрошача. Такође трговац је дужан да на јасан и разумљив начин предуговорно обавести потрошача о гаранцији и условима под којима се она остварује.
О чему је све говорио представник Сектора за заштиту потрошача у оквиру Министарства трговине, туризма и телекомуникација, Стефан Цветковић, можете погледати овде.
Print