ИНФО

ИНФО

5. 8. 2013

Усвојена Стратегија заштите потрошача

Основни циљ који овај документ поставља је да се до 2018. године обезбеди висок ниво заштите потрошача у Републици Србији и унапреди систем заштите потрошача у складу са стандардима и праксом ЕУ. Петогодишњи стратешки документ пружа основу за спровођење иницијатива усмерених на потрошаче и повећава легитимитет мера које ће се спроводити у циљу заштите потрошача на тржишту Републике Србије. 

17. 7. 2013

Одржана јавна расправа о изменама и допунама Закона о заштити потрошача

Министарство спољне и унутрашње трговине и телекомуникација је организовало Јавну расправу о Нацрту закона о изменама и допунама закона о заштити потрошача у Србији, која је одржана 16. јула 2013. године у Привредној комори Србије.

8. 7. 2013

Почела јавна расправа о Нацрту закона о изменама и допунама Закона о заштити потрошача

Mинистaрствo спoљнe и унутрaшњe тргoвинe и тeлeкoмуникaциja пoкрeћe jaвну рaспрaву рaди прибaвљaњa мишљeњa стручне и шире jaвнoсти o Нацрту закона о изменама и допунама Закона о заштити потрошача.

1. 7. 2013

Одржан семинар "Вансудско решавање потрошачких спорова"

Циљ семинара био је упознавање свих релевантних институција са значајем и потенцијалима вансудског решавања потрошачких спорова, критеријумима које морају да испуњавају тела како би вансудским путем решавала спорове потрошача, као и са њиховим овлашћењима и обавезама у систему заштите потрошача.

27. 6. 2013

Одржана презентација Регистра приговора потрошача (CCR)

Одржана презентација Регистра приговора потрошача (CCR)

Регистар приговора потрошача представља јединствени информациони систем који, путем Интернета, служи за евидентирање и управљање приговорима и упитима потрошача, али и за обезбеђивање података неопходних за израду различитих извештаја и статистика који се користите у процесу креирања политике заштите потрошача.

RSS
First1617181920222425