ИНФО

ИНФО

27. 9. 2018

„Угрожени потрошач“

„Угрожени потрошач“

У Београду, 26. септембра 2018. године одржана је радионица на тему „Угрожени потрошач“, коју је организовао Сектор за заштиту потрошача Министарства трговине, туризма и телекомуникација, у оквиру Твининг пројекта ''Даљи развој заштите потрошача у Србији''. Овај двогодишњи прројекат, који финансира Европска унија, Министарство спроводи у сарадњи са Министарством за иновације и технологију Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец – Пезинок из Словачке Републике.

27. 9. 2018

Формирање цена беби-опреме на тржишту Републике Србије

Формирање цена беби-опреме на тржишту Републике Србије

Представница Сектора за заштиту потрошача, Министарства трговине, туризма и телекомуникације, Невена Праизовић је, гостујући у Дневнику РТС-а, говорила на тему формирања цена беби-опреме на тржишту Републике Србије. Она је том приликом истакла да у Србији влада мишљење да се беби-опрема продаје по вишим ценама, у односу на регион и земље ЕУ, а што је резултирало реакцијом државе и системском приступу овом тржишном проблему.

26. 9. 2018

„Заштита колективног интереса потрошача"

„Заштита колективног интереса потрошача"

Сектор за заштиту потрошача Министарства трговине, туризма и телекомуникација је наставио са организовањем серије радионица у оквиру Твининг пројекта „Даљи развој заштите потрошача у Србији'', који Министарство спроводи у сарадњи са Министарством за иновације и технологију Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец – Пезинок из Словачке Републике. Радионица на тему „Заштита колективног интереса потрошача“, одржана у Београду, 25. септембра 2018. године, имала је за циљ да учеснике ближе упозна са законском основом заштите колективног интереса потрошача, примерима најбоље праксе ЕУ, као и различитим механизмима заштите колективног интереса потрошача у одређеним државама чланицама ЕУ.

21. 8. 2018

Помоћник министра Вишња Ракић о правима потрошача приликом куповине преко интернета

Помоћник министра Вишња Ракић о правима потрошача приликом куповине преко интернета

Са убрзаним развојем електронске трговине у Републици Србији све је више потрошача који купују преко интернета. Иако је доста потрошача који се одлучују за овакав вид куповине веома опрезан и води рачуна од кога купује робу, понекад се дешава да потрошачи купују од нерегистрованих трговаца који се оглашавају на различитим друштвеним мрежама и да након тога не могу да остваре своја основна потрошчка права по основу рекламације.

20. 8. 2018

Права потрошача по основу гаранције и приликом куповине преко интернета

Права потрошача по основу гаранције и приликом куповине преко интернета

О чему би трговац требало да обавести потрошаче када даје гаранцију на одређени производ? Када се сачињава гарантни лист и какав је његов садржај? Да ли остваривање потрошачких права по основу гаранције трговац може да услови попуњавањем додатних формулара?

RSS
First2345791011Last