ИНФО

ИНФО

27. 9. 2018

Формирање цена беби-опреме на тржишту Републике Србије

Формирање цена беби-опреме на тржишту Републике Србије

Представница Сектора за заштиту потрошача, Министарства трговине, туризма и телекомуникације, Невена Праизовић је, гостујући у Дневнику РТС-а, говорила на тему формирања цена беби-опреме на тржишту Републике Србије. Она је том приликом истакла да у Србији влада мишљење да се беби-опрема продаје по вишим ценама, у односу на регион и земље ЕУ, а што је резултирало реакцијом државе и системском приступу овом тржишном проблему.

26. 9. 2018

„Заштита колективног интереса потрошача"

„Заштита колективног интереса потрошача"

Сектор за заштиту потрошача Министарства трговине, туризма и телекомуникација је наставио са организовањем серије радионица у оквиру Твининг пројекта „Даљи развој заштите потрошача у Србији'', који Министарство спроводи у сарадњи са Министарством за иновације и технологију Мађарске и Регионалном развојном агенцијом Сенец – Пезинок из Словачке Републике. Радионица на тему „Заштита колективног интереса потрошача“, одржана у Београду, 25. септембра 2018. године, имала је за циљ да учеснике ближе упозна са законском основом заштите колективног интереса потрошача, примерима најбоље праксе ЕУ, као и различитим механизмима заштите колективног интереса потрошача у одређеним државама чланицама ЕУ.

21. 8. 2018

Помоћник министра Вишња Ракић о правима потрошача приликом куповине преко интернета

Помоћник министра Вишња Ракић о правима потрошача приликом куповине преко интернета

Са убрзаним развојем електронске трговине у Републици Србији све је више потрошача који купују преко интернета. Иако је доста потрошача који се одлучују за овакав вид куповине веома опрезан и води рачуна од кога купује робу, понекад се дешава да потрошачи купују од нерегистрованих трговаца који се оглашавају на различитим друштвеним мрежама и да након тога не могу да остваре своја основна потрошчка права по основу рекламације.

20. 8. 2018

Права потрошача по основу гаранције и приликом куповине преко интернета

Права потрошача по основу гаранције и приликом куповине преко интернета

О чему би трговац требало да обавести потрошаче када даје гаранцију на одређени производ? Када се сачињава гарантни лист и какав је његов садржај? Да ли остваривање потрошачких права по основу гаранције трговац може да услови попуњавањем додатних формулара?

13. 8. 2018

Помоћник министра за заштиту потрошача Вишња Ракић на тему формирања цена на домаћем тржишту

Помоћник министра за заштиту потрошача Вишња Ракић на тему формирања цена на домаћем тржишту

Помоћник министра за заштиту потрошача Вишња Ракић је гостујући у емисији „Дан уживо“ на телевизији N1 говорила на тему формирања цена у Републици Србији, зашто су неки производи скупљи на домаћем него на иностраном тржишту, као и о томе коме се потрошачи могу обратити уколико имају неки потрошачки проблем.

RSS
First45679111213Last